Friday, April 3, 2009

PONY KU







muahahaha..Kudaku lari gagah berani,ni nak bagi tau gua bukan minat ja beb tapi gua turut mempelihara apa saja yang gua minat walaupun betapa perit untuk memiliki setiap haiwan yang menjadi idaman gua(dengan izin tuhan maka dapat la kan)so memperkenalkan ini girl haiwan yang tak boleh didekati oleh sesiapa kecuali tuannya saja,gua la tu.Girl ni nak bagitau dah pun bunting 10 bulan lamanya jadi bilakah dia akan melahirkan anaknya???ntah gua pun tak tahu kui kui kui....Dan yang kecik tu adalah anak angkat kepada girl yang bernama boy.Umur boy skang ni lebih kurang 8 bulan kot.Girl ni boleh ditunggang dan menunggang,kalau pandai imbang badan kita maka dia boleh ditunggang kalau kita tak pandai imbang badan maka paham-paham je lah....

No comments:

Post a Comment